Atrakcyjne akcesoria biurowe – co rozdać klientom?

Firmy decydują się na stosowanie różnych form promocji. Każda z nich może być dobra jeżeli jest w stanie zapewnić wymierne korzyści i przełożyć się na konkretny zysk. Jednym z najczęściej i najchętniej stosowanych sposobów jest wręczanie darmowych akcesoriów biurowych. Takie gadżety promocyjne rozdaje się zwykle najdłużej współpracującym klientom oraz tym, którzy jednorazowo wydają u nas większe kwoty.

Dzięki takiemu upominkowi jesteśmy w stanie ich uhonorować i zyskać wdzięczność. Nawet jeżeli jest to niewielki i z pozoru małowartościowy podarek to i tak ma działanie psychologiczne. Ponadto dzięki zamieszczonym na nim logo można budować strategię zwiększania świadomości marki oraz dbania o wizerunek. Taki gadżet będzie w użyciu przez klienta i będzie wykorzystywany w pracy. Zwiększa to szansę na zobaczenie logo firmy przez osoby postronne. Poniżej prezentujemy listę 5 najbardziej atrakcyjnych akcesoriów biurowych, które można podarować klientom.

 

1. Długopis firmowy

Jeden z najpopularniejszych gadżetów, które rozdawane są przez firmy. Decydując się na takie akcesorium powinniśmy zadbać o jego wysoką jakość. Będzie to świadczyło o naszej rzetelności oraz poważnym podejściem do klienta. Porządne długopisy są wykonane z metalu, gdzie zamiast naniesionego za pomocą drukarek logo można zastosować grawerunek. Dla bardziej zasłużonych klientów można zamówić wersje bardziej ekskluzyjne np. długopisy z pozłacaną spinką lub skuwką.

 

2. Segregatory

To kolejny pomysł na praktyczny podarunek dla stałych klientów. W każdej firmie lub w domu używane są segregatory, które pozwalają trzymać dokumenty w ryzach. Wysokiej jakości segregator o estetycznym wykończeniu będzie prezentował się naprawdę dobrze na półce. Jeżeli zależy nam na prestiżu i uhonorowaniu klienta to możemy pozwolić sobie na oprawienie segregatora w skórę i zastosowanie metalowych skuwek na narożnikach.

 

3. Notes firmowy

Specjalnie zaprojektowany i przygotowany notes firmowy jest świetnym prezentem dla klienta. Podczas planowania kolejnych dni będzie przypominał sobie o naszej firmie. W ten sposób można zbudować lojalność klienta względem siebie więc warto jest wykorzystać ten pomysł. Mamy duże możliwości na przygotowanie notesu (kalendarzyka) firmowego – może być zarówno w twardej, jak i miękkiej oprawie. Zamykany na gumkę lub na magnes.

 

4. Przycisk do papieru

Często używany w biznesie gadżet. Przydaje się szczególnie w czasie pracy nad ważnymi projektami, gdy w jednym czasie na biurku znajduje się cała masa różnych dokumentów. Przycisk może przyjmować różne formy, kształty i rozmiary. Na szczególne wyróżnienie zasługują te, które wykonane są z kryształu i mają wygrawerowaną specjalną dedykację od firmy. Jest to wyjątkowe upamiętnienie dla najcenniejszych klientów naszej firmy.

 

5. Torba na laptopa

Komputery przenośne są chętnie używane są przez ludzi biznesu, którzy stale pozostają w ruchu i potrzebują mieć dostęp do swoich danych niezależnie od miejsca przebywania. Przenoszenie komputera w estetycznej torbie sygnowanej logiem naszego przedsiębiorstwa z pewnością wywoła zamierzony wcześniej efekt marketingowy. Jest to najdroższe akcesorium w zestawieniu, zarezerwowane dla najwierniejszych klientów.  

Opinie o newsie: Atrakcyjne akcesoria biurowe – co rozdać klientom?

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

Zaufali nam