Gadżety reklamowe przez jednych znienawidzone, bo kojarzące się z tandetą, przez innych doceniane, bo przydają się, kiedy są potrzebne. Dziś napiszemy o tych drugich, a dokładnie o gadżetach, które będą przypominały o Twojej firmie w biurze.
Z gadżetami reklamowymi jest tak, że można bardzo łatwo spudłować, jeśli chodzi o grupę docelową. Można również trafić celnie i mieć niemal maksimum pewności, że upominki, które podarowaliśmy potencjalnie zainteresowanym naszymi produktami wylądują w koszu na śmieci. Jakie gadżety przydadzą się tym, którzy minimum 8 godzin dziennie spędzają w biurze, przy komputerze?
Wystawiasz się na konferencji z branży IT? Daj ludziom kubki z hasłem, które zrozumieją. Dyskretne logo Twojej firmy wystarczy. Podobnie z innymi grupami – szkolenie dla księgowych? Kubek, przypominający, że Urząd Skarbowy rządzi, ale to księgowa jest bogiem. Efekt? Na 100% ludzie będą pić z nich kawę co rano!
W biurze ważna jest organizacja pracy. Niektórzy organizują ją tylko sobie, inni dbają również o pracę i delegowanie zadań dla innych. Wszyscy potrzebują miejsca na notatki tradycyjne. Jak wyróżnić się wśród innych? Dołóż trochę więcej i zaproponuj kołonotatnik – będzie wygodniejszy, a przez to chętniej używany.
Wszyscy je rozdają. Inwestowanie w najtańsze rozwiązanie, jeśli jesteś firmą celującą w klientów premium, nie jest najlepsza. Wybierz raczej eleganckie, markowe długopisy reklamowe. Jeśli natomiast masz ograniczony budżet, wykaż się kreatywnością – dodaj ciekawy napis, np. „jestem przy Tobie zawsze wtedy, kiedy inne się gubią”. Taki długopis zawsze będzie.
....oprócz miejsca na długopisy czy ołówki, będzie zawierał również miejsce na karteczki samoprzylepne i do zaznaczania ważnych fragmentów w dokumentach. Warto dać klientowi podstawową wartość produktu plus „coś jeszcze”. Dzięki temu stojak biurkowy nie wyląduje w szufladzie z innymi, przeciętnymi.
Albo, jeśli ktoś woli polską nomenklaturę, handlowca. Dobrze zorganizowany pracownik, który sprzedaje produktu lub usługi w firmie powinien posiadać wizytownik, w którym będzie przechowywał kontakty do kontrahentów – potencjalnych, obecnych i przyszłych. Jeśli chcesz podarować taki gadżet reklamowy, zwróć uwagę na to, aby był trwały.
Twoja opinia może być pierwsza.
pokazuje 0-0 z 0 opinii
Czy na pewno usunąć zawartość kosza? Operacja ta jest nieodwracalna.