Długopisy reklamowe – rodzaje, które wybrać?

Każdy rodzaj promocji firmy, który spełnia swoje założenia jest dobry. Warto dobrze przemyśleć jej formę, aby siła oddziaływania była większa i mogła przynieść przedsiębiorstwu wymierne korzyści. Głównym założeniem reklamy jest zwiększenie świadomości marki, zainteresowanie ofertą i w konsekwencji powiększenie liczby klientów. To z kolei przekłada się na większy dochód i daje szansę na rozwój. Warto zaznaczyć, że promocja firmy powinna być procesem ciągłym, trwającym przez cały okres działalności. Dzięki temu będziemy w stanie osiągnąć stały i proporcjonalny przypływ zainteresowania, a nie okresowe fluktuacje, które są trudne do przewidzenia. Większość działań marketingowych wymaga dużych nakładów finansowych i zatrudniania ekspertów z zakresu reklamy. Są jednak takie metody, które są o wiele tańsze i możliwe do zorganizowania przez właściciela przedsiębiorstwa. Świetnie sprawdzają się gadżety reklamowe, wśród których prym wiodą długopisy. To naprawdę prosty i skuteczny sposób, aby przemycić logo swojej firmy i zwiększyć świadomość marki wśród ludzi.

 

Rodzaje długopisów reklamowych

Główną zaletą stosowania długopisów reklamowych jest to, że logo będzie widoczne nie tylko dla obdarowanego klienta, ale również przez osoby postronne. Taka osoba najzwyczajniej będzie go używała publicznie do wypełniania dokumentów w urzędach, podpisywania umów itd. Najlepszy efekt reklamowy są w stanie zagwarantować osoby znane w świecie biznesu, mające dobrą opinię wśród społeczeństwa.

Są one autorytetem dla innych, a zarazem wzorem do naśladowania – również w kwestii korzystania z usług naszego przedsiębiorca. Jeżeli chcemy, aby długopis reklamowy spełnić swoje zadanie i był używany to musi być wysokiej jakości. Jest kilka rodzajów długopisów, które różnią się pod względem funkcjonalności. Podzielić je można ze względu na rodzaj tworzywa, z którego jest wykonany. Najtańsze długopisy z jakimi spotkamy się na rynku są wykonane w całości z materiałów syntetycznych (plastik). Nie są szczególnie eleganckie i trwałe, ale zaletą jest niski koszt ich produkcji.

Lepiej sprawdzają się długopisy stalowe, które są znacznie porządniejsze i chętniej używane przez wysoko postawione osoby. Możliwe jest wykonanie na nich grawerunku z logo firmy lub ze specjalną dedykacją (dobry pomysł dla najstarszych i najbardziej lojalnych klientów). Dostępne są też wersje premium, które mają pozłacane elementy np. spinkę lub skuwkę. Długopisy dzielą się też na automatyczne i klasyczne. Te pierwsze są wygodniejsze w użyciu, bo nie wymagają stosowania zatyczek.

Wkład można schować przez wciśnięcie przycisku na końcu długopisu. Klasyczne długopisy są uznawane za bardziej eleganckie. Mają one zatyczkę, która zabezpiecza wkład przez przypadkowym popisaniem oraz zabezpiecza tusz przed wysychaniem. Zatyczka jest też jednym z miejsc, gdzie można umieścić firmowe logo więc są lepsze do celów reklamowych. Ostateczny wybór zależeć będzie od liczby klientów, przyjętych kryteriów ich wręczania oraz dostępnego budżetu na tą formę promocji przedsiębiorstwa.  

Opinie o newsie: Długopisy reklamowe – rodzaje, które wybrać?

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

Zaufali nam