Polska sportem stoi. Biega, jeździ na rowerze, spala kalorie na siłowni. To świetna wiadomość dla firm z branży sportowej, ale też dla innych, dla których osoby hobbystycznie uprawiające sport to grupa docelowa. Jakie gadżety sportowe stanowią „must have” dla tej grupy?
Wydatek dla firmy nieco większy niż w przypadku drobnych gadżetów, ale jakże użyteczny! Słuchawki, które przylegają do uszu w czasie ruchu – biegu czy wykonywania innych ćwiczeń, to świetny pomysł na upominek reklamowy od firmy. Ludzie uwielbiają słuchać muzyki, audiobooków czy choćby radia właśnie w momencie, gdy ćwiczą.
Trening squasha? A może mecz siatkówki? Wyjazd na zawody biegowe? Każdy sportowiec trenujący częściej, niż raz w tygodniu potrzebuje torby sportowej. Zmieści tam buty, ubranie, w którym będzie trenował, butelkę wody mineralnej, a często też drobny sprzęt. Doskonałym gadżetem reklamowym będzie też dedykowany pokrowiec na sprzęt, np. rakietę do squasha, tenisa czy badmintona.
Kto dziś biega czy jeździ na rowerze bez Endomondo czy innych aplikacji zliczających dystans, prędkość, liczbę kalorii i porównujących nasze wyniki ze znajomymi? Niewielu. Trzymanie telefonu w dłoni podczas treningu nie jest najwygodniejsze. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest etui na smartfona. Dla biegaczy najlepsze będzie takie na ramię, dla rowerzystów natomiast takie do zamontowania na kierownicy. W przypadku tej drugiej grupy równie pożądane będą saszetki do przypięcia do ramy roweru lub torby trekkingowe do zamocowania na bagażniku.
Koszulki funkcyjne. Leginsy, skarpetki, czy opaski na nadgarstek lub głowę to też świetny pomysł na wartościowy gadżet firmowy. Wykonane z dobrych materiałów będą służyły przez lata, a czy można sobie wyobrazić lepszą wizytówkę firmową niż biegacza w naszej koszulce, który codziennie rano przebiega 10 km?
Twoja opinia może być pierwsza.
pokazuje 0-0 z 0 opinii
Czy na pewno usunąć zawartość kosza? Operacja ta jest nieodwracalna.