Gadżety reklamowe szyte na miarę – jak dopasować gadżety do konkretnej branży?

Jedną z ważniejszych zasad, które należy wziąć pod uwagę, rozdając gadżety reklamowe, jest dopasowanie ich do odpowiedniej grupy docelowej. Innymi słowy – firma musi być pewna, że upominek trafia w odpowiednie ręce i nie wyląduje w zapomnianej szufladzie.

 

Jakich gadżetów reklamowych nie zauważamy, a możemy?

Wydawać by się to może dziwne, jednak są gadżety i upominki reklamowe, których z czasem nie zauważamy, bo ich użytkowanie jest dla nas naturalne – zawsze były i zawsze będą. Zaliczyć można tutaj przede wszystkim artykuły papiernicze – długopisy, notesy z nadrukiem, organizery na biurko. Stanowią one stały element naszej pracy – są narzędziami, których używamy na co dzień. Są przydatne tam, gdzie potrzeba notowania, podpisywania, zakreślania jest duża. Wyróżnikiem dla tej grupy gadżetów będzie przede wszystkim jakość wykonania. Wypróbuj 3 długopisy – najtańszy, ze średniej półki cenowej i najdroższy i sprawdź, którym najlepiej Ci się pisze. Nie wiem, jak Tobie, ale mi czasem niektóre długopisy po prostu nie pasują – mam też wrażenie, że spowalniają moją pracę, bo tusz pozostawia wiele do życzenia – rozmazuje się albo przykleja do kartki. Przy innych natomiast pisanie to sama przyjemność. Jak myślisz, który długopis wybierze człowiek, który dostał ich 10 – każdy od innej firmy?

 

Gadżety reklamowe dla konkretnych firm

Gabinet kosmetyczny. Świetnym rozwiązaniem będą w tym przypadku upominki bezpośrednio związane z dbaniem o urodę – mini lusterka, które można wrzucić do torebki, pędzle do malowania, pojemniki na kosmetyki czy biżuterię. Oczywiście z logo gabinetu.

Serwis komputerowy. Tutaj również mamy spore pole do popisu. Świetnym gadżetem dla stałych klientów będzie np. pendrive albo powerbank. Możemy mieć pewność, że będą to gadżety chętnie używane, zwłaszcza w potrzebie. Zwiększasz więc szansę na utrwalenie marki.

Biuro księgowe. Klienci biura księgowego mogą otrzymać organizery pracy z ważnymu datami, np. informacją, do kiedy zapłacić ZUS, podatek dochodowy czy VAT.

Sklep z przyprawami. Masz stałych klientów, którzy chętnie kupują aromatyczne przyprawy? Podaruj im pojemniki na przyprawy z nadrukiem!

Warsztat samochodowy. Dla stałych klientów możesz przygotować breloczki do kluczy z nadrukiem. Nawet, jeśli nie przyczepią ich do kluczy od samochodu, znajdą się inne.

 

Drobne, niezbyt drogie upominki dobrze dopasowane do grupy docelowej potrafią zdziałać wiele – zwiększą lojalność klientów do danej marki, będą sprzyjać również jej utrwalaniu w świadomości.

Opinie o newsie: Gadżety reklamowe szyte na miarę – jak dopasować gadżety do konkretnej branży?

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

Zaufali nam