Jak promować nową firmę? [Sposoby]

Właśnie otworzyłeś firmę firmę i być może myślałeś, że od razu pojawią się klienci, chcący skorzystać z Twoich usług. Tymczasem telefony nie dzwonią, a skrzynka mailowa świeci pustkami. Zobacz, w jaki sposób rozpocząć promocję nowej firmy.

Zainwestuj w identyfikację wizualną

Jednym z ważniejszych elementów, które pozwolą Ci na wyróżnienie się na tle konkurencji będzie logo. Wykorzystasz je potem na materiałach reklamowych informacyjnych - wizytówkach, broszurach, być może ulotkach, na gadżetach reklamowych, czy wreszcie w sieci - na swojej stronie internetowej i serwisach społecznościowych. Warto zlecić pracę nad logo doświadczonemu grafikowi, którzy stworzy profesjonalną kompozycję.

Strona internetowa obowiązkowo

Strona internetowa Twojej firmy to absolutne must have. Dzięki niej masz szansę zaprezentować siebie, usługi lub produkty, które oferujesz. Pamiętaj też o adresie siedziby Twojej firmy, a w przypadku skomplikowanemu dojazdowi, równiez wskazówkach, jak do Ciebie trafić. Nawet, jeśli nie zamierzasz pozycjonować strony, warto ją mieć - klient może trafić do Ciebie, choćby wpisując adres z wizytówki.

Zacznij się ogłaszać

Może być Ci trudno zdobyć klientów. jeśli nie będzie Cię tam, gdzie oni. Możesz zamieścić ogłoszenie w lokalnej gazecie, możesz też wykorzystać potencjał serwisów ogłoszeniowych. Bądź profesjonalny, nie graj najniższa ceną, a wyrobisz sobie pozycję na rynku i zdobędziesz pierwsze zlecenia. Pamiętaj, aby dobrze traktować klientów - dzięki temu sprowadzą Ci kolejnych. Ta złota zasada obowiązuje niezależnie od tego, jaka jest wartość usługi lub produktu, który proponujesz.

Działaj na rynku lokalnym i globalnym

Jeśli działasz na rynku lokalnym, zastanów się z jakimi usługami łączą się Twoje. Prowadząc cukiernię, możesz wejść we współpracę z kwiaciarnią i odwrotnie. Ludzie kupują kwiaty i pieką ciasta z różnych okazji - najczęściej na urodziny, imieniny, rocznice i inne ważne wydarzenia w życiu. Dwa wyżej wymienione biznesy w ogóle ze sobą nie konkurują, za to mogą się świetnie wspierać. Możesz też poszukać partnera globalnie. Jesli jesteś grafikiem, wejdź we współpracę z firmą, która tworzy strony internetowe - nawet, jeśli jest na drugim końcu Polski.

Początki bywają trudne, dlatego otwierając firmę, ważne, abyś miał zapas cierpliwośći i oszczędności, które przydadzą się podczas słabszych miesięcy. Zastosuj się do powyższych wskazówek - pierwsze zlecenia na pewno przyjdą.

 

Opinie o newsie: Jak promować nową firmę? [Sposoby]

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

Zaufali nam