Kalendarze jako gadżety reklamowe

Kalendarze to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych, które używane są do promocji biznesów z różnej branży. Pożyteczne i tanie w wykonaniu od lat rozdawane są klientom przy każdej możliwej okazji. Czy rzeczywiście warto zdecydować się na zamówienie tego typu gadżetu reklamowego? Jakie typy kalendarzy skutecznie wypromują naszą firmę?

 

Gadżet reklamowy w formie kalendarza posiada wiele atutów. Przede wszystkim jest to jeden z tańszych sposobów na wypromowanie swojego biznesu. Dodatkowo cechuje się on dużą pragmatycznością – kalendarz znajdzie zastosowanie w każdym domu i rzadko kiedy zostanie wyrzucony przez obdarowanego klienta. Oczywiście na ten typ gadżetu najlepiej zdecydować się w grudniu, kiedy to lada moment wiele osób będzie potrzebować nowych kalendarzy. Obecnie istnieje kilka typów terminarzy, jakie mogą służyć za artykuły promocyjne. Wśród popularnych gadżetów biurowych są też długopisy, pióra czy notesy.

Kalendarz ścienny (trójdzielne)

Najbardziej popularny typ kalendarza. Szczególnie sprawdza się jako drobny upominek dla kontrahentów. Nie raz zapewne widzieliśmy rożnego rodzaju kalendarze, jakie wisiały na ścianach w różnych biurach, urzędach lub gabinetach. Bardzo przydatny gadżet, który zdecydowanie sprawdzi się jako skuteczna reklama.

Kalendarz w formie książki

Elegancki kalendarz lub terminarz obity w ozdobną okładkę to gadżet, na jaki warto zdecydować się w przypadku bardziej wymagających klientów. Taki rodzaj akcesorium przypomina produkt typu premium – cechuje się on bowiem szykiem i elegancją. Na pewno przyda się każdemu, kto korzysta systematycznie z podręcznego kalendarza, w którym zapisane są plany na następujące tygodnie.

Kalendarze-wizytówki

Malutkie kalendarze, które można schować w portfelu. Bardzo tanie w produkcji i poręczne. Idealne jako promocyjny dodatek dla każdego typu biznesu. Również dobrze możesz wręczyć je klientowi pojedynczo lub w większych ilościach.

Kalendarze plakatowe

Zawieszane na ścianie, cechują się specjalnym śliskim papierem, na którym są wykonane. Zazwyczaj dużych rozmiarów, dobrze sprawdzą się jako gadżet reklamowy, jaki możemy podarować współpracującym z nami firmom i przedsiębiorstwom.

Kalendarze biurkowe

Czyli takie, które można postawić sobie obok komputera lub przybornika. Niewielkie, często designerskie, poręczne i niedrogie. Bardzo dobry pomysł na gadżet promocyjny.

Kalendarze albumowe

Naścienne lub w formie książkowej – można na nich zaprezentować szereg oferowanych przez nas usług. Nieco droższe, ale niezwykle estetyczne i spersonalizowane. Za ich pomocą także można skutecznie rozreklamować swoją firmę. 

Opinie o newsie: Kalendarze jako gadżety reklamowe

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

Zaufali nam