Konferencja nowych mediów/IT – zobacz, jakie gadżety są pożądane

Gadżety firmowe produkowane „dla wszystkich” często się nie sprawdzają. Owszem, długopis przyda się każdemu, jednak, jeśli będzie miał ich 15, bo konkurencja również je podaruje, to nie będzie zwracał uwagi na logo na nim. Weźmie ten, który będzie miał akurat pod ręką. Bez przywiązania do marki. Dlatego gadżety firmowe powinno się dostosowywać do konkretnych grup docelowych. Konkretne grupy docelowe to często target tematycznych konferencji. Chcesz się wystawić na takiej imprezie? Świetnie! Co będziesz mógł zaoferować ludziom na konferencji z branży IT lub nowych mediów?

 

Długopisy i notesy? Tak, ale…

Nie mogą to być zwykłe, najniższej jakości rozwiązania. Branża IT, której spora część to też branża kreatywna lubi kolory i nietypowe rozwiązania. Zaproponuj więc notesy, które będą zawierały ciekawe, motywujące cytaty, takie, gdzie będzie można wpisać najważniejsze zadania do wykonania, gdzie znajdzie się miejsce na dodatkowe notatki i…odpoczynek. Sudoku lub skomplikowane rebusy w środku tygodnia? Zaskoczysz i zostaniesz zapamiętany!

 

Rozwiązuj problemy pierwszego świata

Plączące się kable, telefon, który rozładowuje się w najgorszym momencie, ręka, która jest za krótka, żeby zrobić porządne selfie z fajnym tłem? Brzmi kosmicznie? Takie problemy mają ludzie, dla których gadżety elektroniczne to spora część świata! Zaproponuj gadżet, dzięki któremu kable nie będą się plątały, a ładnie zwijały, dla najbardziej wartościowych klientów przygotuj powebank, aby nigdy nie zabrakło baterii w telefonie, a jeśli targetem dla Ciebie są ludzie, którzy uwielbiają dzielić się zdjęciami w mediach społecznościowych, wybierz obrandowany kij do selfie. Pokochają Cię!

 

Kubki i koszulki są fajne, jeśli…

Pozwolą na wyróżnienie się. Pokazanie – jestem fajny, oryginalny, piję kawę z fajnego kubka, noszę koszulkę z fajnym, pasującym do mojej pracy napisem. Ludzie to lubią. Poczucie przynależności do konkretnej grupy przy jednoczesnym wyróżnieniu na tle innych sprawiają, że chwycą koszulkę czy kubek, o ile im to umożliwią.

 

Twój produkt nie musi idealnie pasować do Twojej grupy docelowej. Ale to Ty musisz się do niej idealnie dopasować, wzbudzając tym samym zainteresowanie właśnie poprzez gadżety reklamowe. W świecie   nowych mediów jest to szczególnie pożądana cecha, która wyróżni Cię na tle innych.

 

Opinie o newsie: Konferencja nowych mediów/IT – zobacz, jakie gadżety są pożądane

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

Zaufali nam