Świąteczne gadżety reklamowe – jak przyciągnąć do siebie klientów?

Boże Narodzenie już za 35 dni, dlatego też warto zastanowić się nad tym, jakie gadżety reklamowe rozdawać klientom w czasie gorącego świątecznego okresu. Pamiętajmy – Polacy są przywiązani do tradycji, dlatego miły gest kojarzący się ze świętami tuż przed, może budzić pozytywne skojarzenia danej firmy, kiedy będzie trzeba sięgnąć do portfela.

 

Jakie gadżety reklamowe rozdawać klientom przed świętami Bożego Narodzenia?

Oczywiście kojarzące się ze świąteczną atmosferą. Ładnie zapakowana, nieco spersonalizowana bombka, na której logo będzie jedynie dyskretnym dodatkiem, może zawisnąć na choince nie tylko tego roku, ale również w latach przyszłych. Ładne ozdoby świąteczne są zawsze w cenie.

Opakowania na prezent. Pudełko, które będzie miało chwytliwe hasło i do której będzie można spakować prezent? A może papier do pakowania z dyskretnym logo. Wydawać by się mogło, że ten obszar nie jest jeszcze wykorzystywany. Można się też pokusić o zrobienie pieczątki, na której obudowie będzie widniało logo firmy. Pieczątka z Mikołajem, reniferem czy gwiazdką, której można użyć do opieczętowania bilecików na prezenty? Strzał w dziesiątkę!

Świąteczny kubek? Jak najbardziej. Wyobraź sobie klienta, który popija gorącą kawę lub herbatę z Twojego kubka w kolorze białym z czerwonymi gwiazdkami lub konturami choinki. Można się dosłownie zachłysnąć świętami w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Postaraj się nadać kubkowi uniwersalności, a będzie używany przez cały rok!

Brelok do kluczy. Może niekoniecznie z czerwoną, mikołajową czapką, ale porządny, metalowy brelok np. w kształcie choinki z pewnością zostanie doczepiony do niejednych kluczy.

Foremki na pierniki. Wystarczy kilka foremek o różnych kształtach. W okresie przedświątecznym wszyscy pieką te aromatyczne ciasteczka. Foremki w kształcie gwiazdek, serduszek, bałwanków lubią się gubić, dlatego taki upominek może klienta wybawić z poważnej, przedświątecznej opresji.

Z gadżetami świątecznymi można przesadzić w tę złą stronę, rozdając produkty które nam wydają się pełnowartościowe, tymczasem dla klienta okażą się bezużyteczne i zabiegany przed świętami wyrzuci je do kosza. Zadbaj więc o to, aby podarować coś, co może faktycznie się przydać i spodobać.

Opinie o newsie: Świąteczne gadżety reklamowe – jak przyciągnąć do siebie klientów?

Twoja opinia może być pierwsza.

pokazuje 0-0 z 0 opinii

Dodaj opinię >

Uwaga!

ocena
nowy kod obrazka

treść *

Zaufali nam